استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

شریفات اهوازی تهرانی شد

شریفات: استقلالی شدن دلیل نمی‌خواهد

میداودی رونالدو شد، من مسی‌ استقلال می‌شوم.

این بازیکن جوان که فصل پیش با پیراهن استقلال اهواز در لیگ برتر نمایش‌های قابل قبولی را به اجرا گذاشت و به عنوان پدیده نامش را مطرح ساخت امیدوار است بتواند در استقلال تهران به آرزوهای نرسیده‌اش برسد.

اسماعیل شریفات بازیکن سابق استقلال اهواز،‌خیلی‌ها فقط این را درباره تو می‌دانند:

اسماعیل شریفات هستم، متولد 16 خرداد سال 1367 در رامشیر به دنیا آمدم.

برای دریافت رضایت‌نامه از استقلال اهواز به کمیته انضباطی رفته بودی، چند ماهی طول کشید؟

خب مشکلاتی بر سر دریافت رضایت‌نامه وجود داشت، یک سال از قراردادم باقی مانده بود و مبلغ زیادی طلب داشتم که پرداخت نمی‌شد، بنابراین مجبورم شدم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت  و چند ماهی برای صدور رای به انتظار بنشینم.

و رأی به نفع تو صادر شد؟

بله، رأی به نفع من صادر و بازیکن آزاد شدم، طلبم را نیز برای صدور رضایت‌نامه بخشیدم.

هفت هفته از لیگ را از دست دادی، قبل از استقلال پیشنهاد دیگری داشتی؟

در فصل نقل و انتقالات تیم‌های زیادی خواهان من بودند، دوست ندارم اسم ببرم که بگویند بازارگرمی شده است، پیش از قرارداد با استقلال نیز یک تیم شهرستانی تماس‌های زیادی را داشت که پاسخ منفی دادم و از مبالغی که پیشنهاد داده بودند گذشتم.

چی شد استقلال را انتخاب کردی؟

مگر قرارداد با استقلال دلیل می‌خواهد، استقلال پرافتخارترین، بهترین، محبوب‌ترین تیم ایران است و هر بازیکنی دوست دارد پیراهن این تیم را بپوشد.

میلاد میداودی چقدر در این انتقال نقش داشت با او حرف زدی؟

میلاد از دوستان نزدیک من است، با او مشورت کردم و گفت برای استقلالی شدن معطل نکن. اینجا فرصت بسیار زیادی برای پیشرفت خواهی داشت و بازی کردن در استقلال افتخار بزرگی است.

میلاد به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است او بهترین گلزن و از ستاره‌های لیگ برتر بوده است، می‌توانی مثل او بدرخشی؟

میداودی ستاره بزرگی است. از نظراتی او را الگوی خود انتخاب کرده‌ام و قطعا از تجربیاتش استفاده می‌کنم. مطمئن باشید با انگیزه زیادی در تمرینات استقلال شرکت می‌کنم تا برای بازی کردن رضایت مربیان را جلب کنم. اگر کوچک‌ترین فرصتی برایم به وجود بیاید آن را از دست نمی‌دهم 

منبع:/www.fcesteghlal.ir

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
فروش محصولات چند رسانه ای آموزشی و برنامه نویسی در فروشگاه www.lemonemon.com
پیشاپیش از حضور شما متشکریم.

alireza 1389/06/11 ساعت 14:12 http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede veblagam bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.

سلام ..
با پستی جدید بروز هستم

سلام وبت خوبه عشق است طالب لو ایشالا دوباره بیاد بشه گلر اول اس اس راستی مایل به تبادل لینک هستی؟خبرم کن بای.

سینا 1389/06/22 ساعت 00:47

طالب لو همین الانشم گلر اول استقلاله. عشق است وحید. رو دست نداره توی اسیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد