استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

نوازی

نام: محمد

 نام خانوادگی: نوازی

 نام پدر: فتح ا...

 شماره شناسنامه: 1793

 تعداد خواهر و برادر: 3خواهر و 3 برادر

 محل تولد: کیوج تبریز

 محل سکونت: بزرگ شده خزانه بخارائی هستم و در حال حاضر ساکن سعادت آباد

 تاریخ تولد: 1353

 ماشین: زانتیا سفید

 وضعیت تاهل: متاهل

 تعداد فرزندان: یک پسر بنام سهیل

 از چه سالی به استقلال آمدید؟ 1377


 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/21 ساعت 22:45

سلام
به به چه عجب از این طرفها ؟!
میگفتی خری ٬ قاطری٬ چیزی برات قربونی میکردیم
دمت گرم حال دادی با داش محمد٬ ایول
راستی بهت بگم نه بابا یعنی من این شکلیم این یارو خیلی زشته بعدشم واسه تیم زیر ۲۱ ساله های بوردو فرانسه است
اینا پیش من سوسکن
یه خبر بهت بدم احتمالا چون نمیتونم خودم رو به نیم فصل دوم برسونم سایپا رو بیخیال میشم ولی از تیم شهرداری کرج
پیشنهاد دارم گفتن که پول بهت میدیم هوارتا (همون هزارتا)
مگه نگفته بودی امتحان داری ٬منم گفتم که فعلا برات کامنت نزارم ٬ولی از این به بعد هر روز یه چیزی برات میفرستم تا
محکوم به خسیس بودن نشم ...گلــــــــــــــــــــــــــم

سلام پریسا جون.

ممنون که بهم سر زدی.خیلی خوشحال شدم.

وبلاگت خیلی قشنگه.من لینکت کردم.

خواستی به همین اسم که نظر دادم لینکم کن.

بازم بهم سر بزن.بابای

فهیمه 1386/09/26 ساعت 18:55

لعنت به استقلال و استقلالی

لعنت به خودت .........

لیلا 1386/12/17 ساعت 18:21

ریدم دهن هرچی استقلالی

azadeh 1388/09/04 ساعت 00:58 http://azadehss.blogfa.com

salam weblaget aleye be manam sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد