استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

طالب لو به استقلال برگشت
دروازه بان استقلال گفت؛ تصمیم اخیرم به دلیل تعصب به استقلال بود اما از این پس مثل گذشته با تمام وجود در خدمت تیم محبوبم هستم. وحید طالب لو ضمن بیان مطلب فوق افزود؛ فوتبالم را مدیون استقلال هستم و اگر چیزی دارم از نام بزرگ استقلال و هواداران این تیم است. وی ادامه داد؛ زمانی که احساس کردم مشکل این تیم من هستم و در نتایج ضعیف این تیم مقصرم برای همین و برای کمک به استقلال تصمیم به جدا شدن از استقلال گرفتم. طالب لو ادامه داد؛ دکتر فتح الله زاده حکم پدر را برای من دارد، ایشان در نشست امروز بر شرایط ویژه استقلال در این مقطع تاکید کردند و گفتند همه استقلالی ها باید به تیم کمک کنند. در این میان اگر بتوانم کمکی به استقلال کنم با تمام وجود در خدمت تیم محبوبم خواهم بود
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد