استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

valen tine

امروز روز عشقه ومنم این روز رو به عشق خودم یعنی وحید تبریک میگم....

نظرات 29 + ارسال نظر

پریسا
چیزم به دهنت برای سلیقت
طالب لو شبیه چیز اسبه

احسان 1386/11/30 ساعت 14:51 http://e2f.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
فردا تولد منه اگه خواستی بیا بهم تبریک بگو
راستی این عکست خیلی قشنگ بود
منم میرم تو 18 سال
این نظرو تایید نکن لطفا
منتظرت هستم
تا بعد بای

احسان 1386/12/04 ساعت 17:49 http://e2f.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
اومدم بهتون بگم یه دوست دارم مخصوص شما گذاشتم تو وبلاگم منتظرتون هستم

سلام پریسا خانوم بی وفا یه سری به من نمی زنی ؟
راستی آدرس لینک منو درست کن www.hallucinatory.blogfa.com
چرا اس ام اس نمی زنی ؟؟

سلام پریسا خانوم.
دمت گرم.
بین همه عشقای دنیا عشق است:وحید طالبلو
وحید سرور واعظی-رودباریان-کریمی-و مهدی رحمتی -کاسیاس-بوفون و همه گلر های دنیا.
پیش من بیا و نظر هم بده.

وحید طالب لو 1386/12/13 ساعت 11:43

سلام
امیدوارم خوب باشید
از لطفی که نسبت به من داری بسیار ممنونم از شما
وبلاگ شما رو یکی از دوستانم در شیراز معرفی کرد به نام احسان قربانی
هر موقع که خواستید میتونید با من در ارتباط باشین
اگر ایمیل منو خواستید میتونید از ایشون کمک بگیرید
تا بعد خدانگه دارتون
موفق و پیروز باشید

منافق باحال 1386/12/15 ساعت 01:02

سلام بر شش تایه تاجی کیسه حمومی
احوال کیسه کشا چه طوره؟
خوبن؟
۶تا نوش جونتون منتظر هفت تا باشد تاجیا
اگه ۷ تا نشد ۶ تا که تو کارنامه تونه
با یه شوت قشنگ توپ ما تو دروازتونه
ها ها ها

کامران 1386/12/18 ساعت 16:49

گل بگیرن در این وبلاگتو آخه استفراغ هم تیمه

احسان 1386/12/19 ساعت 10:07 http://e2f.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
امیدوارم که خوب باشین
در ضمن آقای طالب لو بهتون سر زد یا نه؟
من با ایشون تلفنی گفته بودم که به وبلاگ شما سر بزنه
فقط میخواستم اگه سر نزده دوباره بهشون بگم؟
منتظر جوابتون هستم
تا بعد بای

وحید دعوت نشد با نا حقی

سلام..اه اه چی گذاشتی قرمز ...زود ورش داره ..باشه قلب..بهتون تبریک می گم بخاطر انتخاب استقلال بهتون بازم سر می زنم..سری هم به من بزن عیدتونم مبارک..

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سلام
عید نوروز رو را به شما تبریک میگم.
سال خوب پر از برکت و سلامتی و شادابی رو برای شما آرزومندم.
سال پر موشی را هم برایتان آرزومندم.
موفق باشید

درودددددددددددد ........................

من آرش هستم .... یه استقلالی .....

ولی آتیش ندارم !!!

یه سری به ما هم بزن

اشکان 1387/02/09 ساعت 16:12 http://ashkan6666.blogfa.com

سلام پریسا خانوم

من خیلی دلم میخواد یه دختر خانوم مثل شما رو تیربارون کنم اگه دوست داشتین تیربارون بشین حتماْ خبرم کنید

منتظرتون میمونم

بای

سلام وب قشنگی داری منم عاشق وحید جونم دوست داشتی پیش ما هم بیا چون جمعمون جمع

مهران 1387/02/23 ساعت 19:15 http://meh20.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری راستی به وبلاگ من یه سر بزن ، نظر ده تا اطاعت امر کنیم ، اسم وبلاگت رو تو پیوندهای وبلاگم ببین ، اگه اسم وبلاگم رو بعد از بازدید تو پیوندهات بزاری ممنونت میشم ، راستی برای عضو ها گوشی تلفن همراه p990در نظر گرفتیم امیدوارم شما برنده ی این مسابقه باشی ...

سلام دوست عزیز.

خوشحالم که مثل خودم آبی هستی..

وبت خیلی باحاله.موفق باشی.

برای تو و همه ی استقلالیا آرزوی موفقیت دارم.

من لینکت کردم.خوشحال میشم لینکم کنی. به همین اسمی که نظر دادم.

به من سر بزن.منتظرتم.

ممنون.بای.


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

مهران 1387/03/02 ساعت 14:04 http://meh20.blogfa.com

پریسا خانم
سلام
کجا ی این ایران هستی هر جاکه هستی شاد باشی
دلم برای مطلب جدید ت یه ذره شده ها.....
من لینکت کردم اونوقت شما پیشمون نمیای

مهران 1387/03/06 ساعت 15:15 http://meh20.blogfa.com

سلام پریسا خانم
بابا یکمی در دنیا ی کلوپ آبی قدم بزنید گناه نمی کنیدا
نکنه قرمز شدید یا اینکه با من قهرین راستی من خودم با یه اسمی لینکتون کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی ببینین اگه بد بود بگین در عرض دو سوت عوضش میکنم
راستی اگه کد قالب فوتبال خوب خواستین بگین بهتون بدم .

سلام پریسا خانم.خیلی وقته به ما سر نمی زنی.من هم که وقت نداشتم.حداقل یه یادی از ما بکن .موفق باشی

مهران 1387/03/10 ساعت 16:12 http://meh20.blogfa.com

سلام
آپیدم
راستی نمی آپی
بیا منتظرتم

سلام
اولین نفر
این قهرمانی رو به همه ی استقلالی ها خصوصا به خودم تبریک می گم
منم وحید جونو خیلی دوس دارم
کارش حرف نداره
تکه
سری به من بزن
بااااااای

ارم 1387/04/06 ساعت 11:20 http://www.eramgroup.blogsky.com

سلام.خیلی وقته آپ نیستی.قهرمانی اس اس مبارک.

ناصر 1387/07/05 ساعت 16:15

عشق است استقلال 1387/08/06 ساعت 00:11

مرام همه ی هوادارای گل و متعصب آبی پوش....
گند بزنن پرسپولیسو

ناشناخته 1388/02/27 ساعت 16:38

من که باور نمی کنم .
یعنی راستی راستی آقای طالب لو به وب شما سرزده؟
محاله توهم زدین ها.

اسمشو نبر! 1388/02/28 ساعت 16:29

مطمئنم همه اش چرته یعنی آقای طالب لو تو وب تو نظر داده ؟
شک ندارم که سر کاریه!

سینا سینا 1388/09/04 ساعت 13:47

اولا سلام خسته نباشی وبلاگت خوب بود از همه بهترش عکسش بود .و دوما تیم فقط پرسپولیس رو عشق است . این همه وحید وحید میگی چی بهت میرسه بجز حدر دادن وقتت؟

امیدوارم موفق باشی خداحافظت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد