استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

یه خبر خیلی خیلی خوب

بچه ها عقش منم دوماد شد 

من به خاطر دانشگاه و. کم میام نت  

امروز داشتم سرچ میکردم که متوجه شدم ازدواج کرده 

امیدوارم خوشبخت بشه 

چون واقعا لایقشه 

بوس بوس برای خودش و زنش 

ای کاش منم دعوت میکرد منم میرفتم 

انقدر دوست داشتم کیک و شام عروسی شخصیت مورد علاقه امو بخورم اما حیف 

نظرات 2 + ارسال نظر

چون استقلالی بودم وارد شدما
به دوستت هم تبریک میگم
وقتی اومدم فکر کردم فقط راجب به استقلال ام بازو خوشم اومد
در آخرم چون همه ازت میخوام بیای به وبلاگم که مجموعه ای از شعرهای خودم و دل نوشته های منه
موفق باشی پریسا جان
راستی اسم پریسا واسه من مقدس ترین اسمه دخترانست
چون اسمه عشق بی وفای من بود

milad 1389/07/20 ساعت 13:05

سلام
آخه اونم قیافه داره عاشقش بودی وحید خالخالی

الانم هستم
قیافه مهم نیست
مهم اخلاق ورزشیه که داره
چیه؟!
اگه مثه شیث و نیکبخت و امین ابادی و ........ بود و بدنش پره خالکوبی و ظاهرش مشابه خانومها و اخلاق صفر و استاد فحشی و............بود خوب بود؟!
این ورزشکاره باید به بازی و اخلاق توجه کرد نه ظاهر
میسی که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد