استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

طالب لو

استقلال تو بازی با ذوب اهن ۱-۱ مساوی بود که گلهارو برهانی (استقلال) ومنصوری(ذوب) زدند

کاربه پنالتی کشید که استقلال ۳-۲ برد :

نوازی

جباری

روانخواه

صادقی

برهانی

برهانی

استقلال

برهانی

ولی خداییش بازی طالب لو رو حال کردید؟

۳تا پنالتی روگرفت .......

 

طالب لو

طالب لو

طالب لو

      

 

طالب لو

اظهار نظر عجیب دروازه بان سابق استقلال
برومند در گفت و گو با ایرانیوز :
طالب لو از چشم فیروز کریمی افتاده است
دروازه بان استقلال ، قدر موقعیت خودش را ندانست
پایان فصل به استقلال برمی گردم

دروازه بان سابق استقلال تهران گفت : طالب لو با مصاحبه‌ای که علیه فیروز خان انجام داد باعث شد دیگر در دل او جایی نداشته باشد من فیروز خان را می‌شناسم و شاگرد او بودم اگر او از دست کسی برنجد دیگر تمام است و راه بازگشتن وجود ندارد.



پرویز برومند - دروازبان سابق تیم ملی کشورمان درگفت و گو با ایرانیوز از تصمیم خود مبنی بر بازگشت دوباره به فوتبال و تیم استقلال خبر داد. وی گفت :‌در این مدت تمرینات مناسبی را در دو نوبت برگزار می‌کنم و از نظر بدنی در شرایط قابل قبولی قرار دارم. می خواهم در نیم فصل و یا پایان فصل دوباره به استقلال بر گردم. قصد دارم این موضوع را با فیروز خان مطرح کنم و در صورتی که ایشان موافق بودند به تیم سابقم برگردم. هنوز هم اطمینان دارم که می توانم بهترین دروازه بان ایران باشم و به همین دلیل قصد دارم تا باز هم به استقلال بازگردم.

وی در رابطه با وحید طالب لو نیز افزود: واقعاً برای طالب لو متاسفم در واقع برای خودم متاسفم که چرا به این دروازبان توصیه های اینچنینی را نکردم . معتقدم هر دروازبانی آرزو دارد شرایط طالب لو را داشته باشد و در سن جوانی در استقلال تیم ملی بازی کند اما او واقعاً قدر این موقعیت و شانس را که به او روی آورده را نمی‌داند.
طالب لو با مصاحبه‌ای که علیه فیروز خان انجام داد باعث شد دیگر در دل او جایی نداشته باشد من فیروز خان را می‌شناسم و شاگرد او بودم اگر او از دست کسی برنجد دیگر تمام است و راه بازگشتن وجود ندارد. درست است که طالب لو به تمرین بازگشته اما دیگر برای فیروز خان طالب لو گذشته نیست. حتی دیگر هواداران نیز او رابه مانند گذشته دوست نخواهند داشت.

برومند در خصوص ناصر حجازی و شایعه اخلاقش با او نیز گفت: هیچ مشکلی با ناصرخان ندارم. حجازی از الگوهای من در دروازبانی بوده است و احترام زیادی برای او قائل هستم. اطمینان داشته باشید که من همچنان وی را به عنوان الگوی فنی خودم قبول دارم و افتخار دارم شاگرد وی بوده ام


این همون برومندیه که توبازی باسایپا باچندنفردیگه علیه حجازی توطئه کردند.......

 

                 

طالب لو به استقلال برگشت
دروازه بان استقلال گفت؛ تصمیم اخیرم به دلیل تعصب به استقلال بود اما از این پس مثل گذشته با تمام وجود در خدمت تیم محبوبم هستم. وحید طالب لو ضمن بیان مطلب فوق افزود؛ فوتبالم را مدیون استقلال هستم و اگر چیزی دارم از نام بزرگ استقلال و هواداران این تیم است. وی ادامه داد؛ زمانی که احساس کردم مشکل این تیم من هستم و در نتایج ضعیف این تیم مقصرم برای همین و برای کمک به استقلال تصمیم به جدا شدن از استقلال گرفتم. طالب لو ادامه داد؛ دکتر فتح الله زاده حکم پدر را برای من دارد، ایشان در نشست امروز بر شرایط ویژه استقلال در این مقطع تاکید کردند و گفتند همه استقلالی ها باید به تیم کمک کنند. در این میان اگر بتوانم کمکی به استقلال کنم با تمام وجود در خدمت تیم محبوبم خواهم بود
 

طالب لو

یه خبر خوش دارم .....

طالب لو ازامروز دوباره سرتمرینهای استقلال حاضر میشه

طالب لو

یه خبربد برای همه عاشقای طالب لو دارم ......

جیگرم توبرنامه ورزش ازنگاه دو گفت که به خاطر رفتار نادرست اقای کریمی دراستادیوم ازادی وتوهین های طرفداران بعداز بازی نیم فصل از استقلال می ره..........

طالب لو

طالب لو

رو سیاه هستم / این تنبیه نبود / یا استقلال را درست می کنم یا می روم
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه مقابل هواداران این تیم روسیاه است تاکید کرد: آبی پوشان در بازیهای آینده به مراتب بهتر از این عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، فیروز کریمی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی آزادی گفت: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت واستحقاق شکست را نداشت در این بازی حتی می توانست با پیروزی از زمین خارج شویم اما اتفاقات به نحوی رقم خورد که بازی را واگذار کردیم. با این حال این حرفها دلیلی برای توجیه شکست نیست زیرا آنچه در پایان به ثبت رسید نتیجه ای بود که ما آن را واگذار کردیم.

وی با ا براز رضایت از عملکرد شاگردانش در این بازی افزود: از نوع بازی و روندی که تیمم طی هفته گذشته طی کرد راضی هستم از شانس هایی که به دست آوردیم خود موید این مسئله است که تیم استقلال عملکرد خوبی داشته است.

کریمی با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال برای کسب نتیجه در بازیهای آینده نیاز به کار و فعالیت بیشتر دارد در پاسخ به عملکرد وحید طالب لو در بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: طالب لو روی گلهای صنعت نفت بد کار کرد او متاثر از مشکلات روحی و هرمونی مطابق انتظار عمل نکرد. باید چند هفته ای استراحت کند و با کار بیشتر به شرایط آرمانی باز گردد.

سرمربی فوتبال استقلال با ابراز نارضایتی از عملکرد دروازه بان و بازیکنان تهاجمی این تیم افزود: اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا در این دو نقطه از زمین جابجایی های خواهیم داشت متاسفانه دستمان برای تغییرات گسترده بسته است با  این حال سعی می کنیم در ترکیب خود جابجایی هایی را صورت دهیم.

وی با تاکید براینکه درون دروازه استقلال بازنگری اساسی صورت خواهد پذیرفت گفت: در بازی مقابل پاس همدان و دیدار امروز طالب لو می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما مطابق انتظار ظاهر نشد. او باید کارهای تکمیلی و فنی بیشتری انجام دهد تا به شرایط ایده آل بازگردد.

کریمی پیرامون شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی خواهم ارزش پیروزی این تیم را کم کنم اما نفت دراین بازی برتری خاصی نسبت به تیم ما نداشت تنها به یک موقعیت گل رسید که توانست ازآن موقعیت به نحو احسن استفاده کند و به سه گل دست یابد. پیروزی آنها ناشی از عملکرد ضعف دروازه بان ما و بازیکنان تدافعی ما بود.

سرمربی فوتبال  استقلال در خصوص تنبیه بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی گفت: این تنبیه نبود زمانی که تصمیم به تعویض بازیکنان گرفتم از بازیکنانی که قرار بود وارد زمین شوند خواستم که در حد و اندازه هایی که برایشان در نظر گرفته بودم دوندگی داشته باشند. به آنها تاکید کردم اگر به این میزان تلاش نکنند بلافاصله باید در زمین بدوند.

وی ادامه داد: بازیکن باید شرط وظایف خود را بداند او باید بداند مردمی که در سرما و گرما به ورزشگاه می آیند باید راضی از ورزشگاه خارج شوند.

کریمی در توجیه دلایل شکست تیمش گفت: اخراج محسن یوسفی ، مزید بر علت شد که نتیجه را واگذار کنیم زیرا تا قبل از اخراج او چیزی را از دست نداده بودیم اگر این اتفاق صورت نمی پذیرفت نتیجه ای به مراتب بهتر از این کسب می کردیم.

سرمربی فوتبال استقلال یاد آور شد: چنین تنبیهاتی را پیش از این برای بازیکنانم در نظر گرفته بودم. سه سال پیش در تیم ابومسلم بازی را به سپاهان اصفهان واگذار کردیم که بازیکنان را به خاطر این شکست 40 دقیقه دور زمین دواندم .

وی با تاکید بر اینکه تنبیه در تیم استقلال دست به نقد خواهد بود افزود: در بازی گذشته موفق به شکست ذوب آهن شدیم که به خاطر همین پیروزی از مدیریت باشگاه درخواست پاداش برای بازیکنان کردم با وجود مشکلات بسیار سریعا پاداش پیروزی به بازیکنان پرداخت شد. با این وجود باید در زمان شکست نیز تنبیه انجام شود و بازیکنان به خود اجازه کم کاری ندهند.

کریمی با اشاره به اینکه به بازیکنان کم کار شک کرده بودم در پاسخ به خبرنگاری که گفـت نمونه این تنبیهات را در دنیا ندیده بودیم اظهار داشت: ما کاری به دنیا نداریم چرا باید مربی را همچون فرگوسن را الگوی خود قرار دهیم ما این جا الگوهایی داریم که باید از آنها تاسی کنیم.

سرمربی فوتبال استقلال افزود: قطعا یا روند فعلی استقلال را درست می کنم یا مانند یک مرد از این باشگاه خداحافظی خواهم کرداطمینان داریم که  این روند قطعی می شود اما نیازمند صرف زمان است.

وی خود را مقابل هواداران این تیم رو سیاه خواند و افزود: ما بهترین طرفدار دنیا را داریم و نباید کاری کنیم که با شکست ناکامی تیم آنها ناراحت شوند.

کریمی با اذعان به اینکه برای شکست استقلال نیازی به توجیه ندارد افزود: کارنامه من را  همه می دانند تمام اعتبارم را روی دستم گرفتم و به استقلال آمدم. 5 مریض رو به موت دارم و خودم از چند ناحیه بیمار هستم  این جواب تلاش کار من دراستقلال نیست که در استادیوم آزادی نتیجه را واگذار کنیم مطمئن باشید با بازیکنانی که کم کاری کرده باشند برخورد می کنم .

سرمربی فوتبال استقلال ادامه داد: اگر از این خاکریز بگذاریم ریزش شدیدی خواهیم داشت. اگر قرار باشد  استقلال هفتم شود چه بهتر که با بازیکنان جوان به این مقام برسیم.

وی در خصوص عملکرد موفق تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: این فصل قرعه موفقیت به نام  پرسپولیس افتاده است همینجا جا دارد  برای این موفقیت به قطبی تبریک بگویم. او با توانایی بالا و زحمات زیاد تیمش را به موفقیت رسانده باز هم می گویم علیه سرمربی پرسپولیس هیچ مطالبی را عنوان نکردم  زیرا اعتقاد دارم ذکر این موارد در شان ورزش نیست.

کریمی با ادغان به اینکه اگر در خط استاندارد به بازیکنان بها داده شود چنین عملکرد از خود نشان می دهند در خصوص اینکه چرا علی منصوریان و مهدی امیرآبادی که از بازیکنان ضعیف استقلال بودند را تعویض نکرد گفت: شفیعی و نوازی را به دلیل مشکلات با آن دست به گریبان بودند به اجبار تعویض کردیم تعویض سوم خود را نیز برای بیرون کشیدن بازیکنی گذاشته بودیم که عملکردش ضعیف تر از سایر بازیکنان تیم بود که دراین بین تشخیص دادیم منصوریان بهتر از بازیکن سوم تعویضی عمل کرده ا ست.

سرمربی فوتبال استقلال در خصوص این که چرا ناصر حجازی در این بازی روی نیمکت استقلال نشسته بود گفت: حجازی مدیر فنی تیم ما و همراهی او با تیم طبیعی بود.حجازی همان اندازه که در پیروزی هفته گذشته نقش داشته به همان اندازه در باخت امروز نیز سهیم است البته این بدان معنا نیست که بخواهم شکست استقلال را توجیه کنم یا از خود سلب مسئولیت کرده باشم.

وی تاکید کرد: باید بیشتر کار کنیم اگر در استقلال بمانم در نیم فصل دوم تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت که همه از آن لذت ببرند مطمئن باشید استقلال را درست می کنم نمی گذاریم تیم به همین شرایط بماند.

کریمی در پاسخ به این سئوال  که چرا بازیکنان بزرگ تیمش که از قضا در بازی امروز عملکردی ضعیف از خود به نمایش گذاشته اند را مورد تنبیه قرار نداد گفت: من این بازیکنان را نبخشیدم در تیم من هیچ بازیکن بزرگی نیست. در تیم من واقعیت سالاری است نیاز باشد حتی با بازیکنان قدیمی تیم هم برخوردمی کنم .

سرمربی فوتبال استقلال باتاکید بر اینکه تبینه وحید طالب لو خواست تماشاگران نبوده است، گفت: من برای این کار توجه ای به شعار تماشاگران نداشتم  تصمیم گرفتیم که وحید طالب لو نیز در کنار دیگر بازیکنان تنبیه شود.

وی درخصوص این که چرا پس از گل اول صنعت نفت آبادان با اقدام به تعویض وحید طالب لو روحیه دروازه بان تیمش را تحت تاثیر قرار داده است گفت:  در آن زمان تصمیم گرفتم طالب لو را تعویض کنم اما به دلیل اینکه نیاز بود شفیعی و نوازی را از بازی خارج کنم از تعویض او صرف نظر کردم.

کریمی با اشاره به اینکه طالب لو برای بازگشت به میدان باید تلاش بسیاری داشته باشند در خصوص دلایل غیبت امیر حسین صادقی در بازی امروز گفت: صادقی را برای بازی سنگین هفته آینده مقابل ذوب آهن در جام حذفی نیاز داریم. هدف ما موفقیت در جام حذفی و باید خود را مهیای حضور خود در این مسابقات کنیم .

سرمربی فوتبال استقلال تصریح کرد: صادقی از بازیکنان خوب استقلال است که من علاقه زیادی به او دارم از آنجایی که برای بازی هفته َآینده که احتمال دارد مسابقه 120 دقیقه باشد تصمیم به تغییر سیستم داریم که باید در آن دیدار از وجود امیر حسین صادقی استفاده کنیم

 


دیدار تیمهای فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفدهمین هفته رقابتهای فوتبال باشگاههای برتر ایران دقایقی پیش با نتیجه سه بر دو به سود تیم نفت در ورزشگاه ازادی تهران به انجام رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر این مسابقه هیجان انگیز و تماشایی همراه با حاشیه هم بود که
می توان به بخشهایی از انها اشاره کرد :
** حدود دو هزار تماشاگر آ بادانی در ورزشگاه آزادی با تشویق های خود از تیمشان حمایت
کردند

0** بعد از شکست تیم استقلال تهران برابر میهمان خود تیم صنعت نفت آبادان فیروز کریمی سر مربی تیم استقلال تعدای از بازیکنان خود را به علت شکست تیمش، انان را جریمه کرد به طوریکه انان را به زمین بازی فرا خواند و وادار به چند دور دویدند کرد 0


**محسن یوسفی ؛ منیعی ؛ طالب لو و شفیعی از جمله این بازیکنان بودند که جریمه شدند 0


** طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران از شکست تیمشان ناراحت بودند و علیه دروازه بان این تیم طالب لو و محسن یوسفی بازیکن اخراجی شعارهای دادند .


** فیروز کریمی هم در حالیکه ناصر حجازی بر روی نیمکت ناراحت بود در کنار نیمکت به عنوان اعتراض به بازیکنان خود حرکات عجیبی از خود نشان می داد و بر سرش می زد 0


** محمد نوازی هم از تعویض خود بسیار ناراضی بود و از این بابت با حرکت دست اعتراض خود را نشان داد.


** در بازی امروز آرش برهانی به علت سه کاراته بودن نتوانست تیم استقلال را همراهی کند


**مجتبی تقوی مربی تیم صنعت نفت آبادان که از پیروزی تیمش بسیار خوشخال بود گفت : از نقاط ضعف تیم استقلال تهران آگاهی داشتیم و توانستیم از آنا ن به خوبی بهره ببریم

 

 

 

درکل کار اقای کریمی درست نبود