استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

94

سلام

واااااای اصلا باورم نمیشه...

یادش بخیر یه زمانی که تین ایجر بودم و رشته خودمم فوتسال بود چه ذوق و شوقی برای وحید و وبلاگم داشتم...

از اخرین بار که به وبلاگم سر زدم فکر کنم 4 سالی گذشته باشه...

دلیلشم اینه که من دراز کشیده بودم که بخوابم یه دفعه دیدم  تو یه لحظه کلی اس اومد...

همه هم بااین محتوا که بزن شبکه نسیم وحید طالبلو دعوته

وقتی که زدم و وحیدو میدیدم یاد این وبلاگم افتادم ولی چون پسوردش یادم نمیومد نتونستم زودتر بیام...

من هنوز که هنوزه فن  وحید طالبلوام چون اسطوره من بوده و برای خودش و خانم گلش ارزوی بهترینا رو دارم

روزاتون شاد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد