استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

        وحید طالب لو 

taleblu

نظرات 6 + ارسال نظر

فقط ابی.دمت گرم

آیا تا به حال از سرویس های کسب درامد و تبلیغاتی استفاده کردی
من سیستم کلیکی OxinAds را به شما پیشنهاد می کنم
به این صورت است که شما با قرار دادن متن یا تصاویر تبلیغاتی در سایت یا وبلاگتان
و هر کلیک کاربران شما
مبلغ 70 تومان دریافت می کنید .واین مبلغ به شماره حساب شما در هر بانکی ریخته میشود
روزانه حتی با 15 کلیک حداقل 10000 ریال دریافت می کنید.
پس منتظر چی هستی !!!
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

a 1387/09/02 ساعت 15:53 http://dezgym.blogfa.com

سلام . وبلاگ زیبایی دارید.اگر در مورد ژیمناستیک و ایروبیک به اطلاعاتی نیاز داشتین به این آدرس سر بزنید
dezgym.blogfa.com

مهزاد 1387/09/17 ساعت 20:00 http://mahzad-mrm.blogfa.com

عاللللللللللللللللللللللییییییییییییییییه
وحیدو عشق استتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خیلیییییییییییییییی دوسش دارم استقلالوهم عشق است
حتما می لینکمت خیلی از وبلاگت خوشم اومد

...!!! 1388/04/18 ساعت 16:16

ریدی با این وبلاگ مزخرفت . خیلی وقت بود به بلاهت کسی انقدر نخندیده بودم!!!

نئو 1389/03/03 ساعت 03:55

چی شد؟؟
کسی دیگه طرفدار وحید نیست؟؟؟
من هنوزم طرفدارشم...هنوز دوسش دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد