استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

اظهار نظر عجیب دروازه بان سابق استقلال
برومند در گفت و گو با ایرانیوز :
طالب لو از چشم فیروز کریمی افتاده است
دروازه بان استقلال ، قدر موقعیت خودش را ندانست
پایان فصل به استقلال برمی گردم

دروازه بان سابق استقلال تهران گفت : طالب لو با مصاحبه‌ای که علیه فیروز خان انجام داد باعث شد دیگر در دل او جایی نداشته باشد من فیروز خان را می‌شناسم و شاگرد او بودم اگر او از دست کسی برنجد دیگر تمام است و راه بازگشتن وجود ندارد.



پرویز برومند - دروازبان سابق تیم ملی کشورمان درگفت و گو با ایرانیوز از تصمیم خود مبنی بر بازگشت دوباره به فوتبال و تیم استقلال خبر داد. وی گفت :‌در این مدت تمرینات مناسبی را در دو نوبت برگزار می‌کنم و از نظر بدنی در شرایط قابل قبولی قرار دارم. می خواهم در نیم فصل و یا پایان فصل دوباره به استقلال بر گردم. قصد دارم این موضوع را با فیروز خان مطرح کنم و در صورتی که ایشان موافق بودند به تیم سابقم برگردم. هنوز هم اطمینان دارم که می توانم بهترین دروازه بان ایران باشم و به همین دلیل قصد دارم تا باز هم به استقلال بازگردم.

وی در رابطه با وحید طالب لو نیز افزود: واقعاً برای طالب لو متاسفم در واقع برای خودم متاسفم که چرا به این دروازبان توصیه های اینچنینی را نکردم . معتقدم هر دروازبانی آرزو دارد شرایط طالب لو را داشته باشد و در سن جوانی در استقلال تیم ملی بازی کند اما او واقعاً قدر این موقعیت و شانس را که به او روی آورده را نمی‌داند.
طالب لو با مصاحبه‌ای که علیه فیروز خان انجام داد باعث شد دیگر در دل او جایی نداشته باشد من فیروز خان را می‌شناسم و شاگرد او بودم اگر او از دست کسی برنجد دیگر تمام است و راه بازگشتن وجود ندارد. درست است که طالب لو به تمرین بازگشته اما دیگر برای فیروز خان طالب لو گذشته نیست. حتی دیگر هواداران نیز او رابه مانند گذشته دوست نخواهند داشت.

برومند در خصوص ناصر حجازی و شایعه اخلاقش با او نیز گفت: هیچ مشکلی با ناصرخان ندارم. حجازی از الگوهای من در دروازبانی بوده است و احترام زیادی برای او قائل هستم. اطمینان داشته باشید که من همچنان وی را به عنوان الگوی فنی خودم قبول دارم و افتخار دارم شاگرد وی بوده ام


این همون برومندیه که توبازی باسایپا باچندنفردیگه علیه حجازی توطئه کردند.......

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد