استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

 

دوستای گلم سلام 

تورو خدا منو ببخشید 

من نتونستم نظراتونو بخونم 

حواسم نبود اومدم نظراتم رو بدون تایید کنم زدم و همه ۱۵۶۹تا نظرتونو پاک کردم 

شرمنده همتونم.... 

ما بردیم

تبریک میگم 

بردیم 

پیکانو سوسکش کردیم 

این استقلال بوی قهرمانی میده 

اهنگ رضا عنایتی

بالاخره رضا عنایتی اهنگشو داد بیرون 

 

دانلود ازت جدا نمیشم 

 

 

 98IRAN 

منبع اهنگم تو عکس هست 

  

من اصلا ازاین کار عنایتی خوشم نیومد 

به نظرم خیلی کار بدی کرد که خواننده هم شد 

شعری که خونده خیلی مسخره است در ضمن اصلا صدای قشنگی هم نداره 

همون فوتبالش خیلی بهتره

بازم میگم این یه نظر شخصیه و بس

پریسا

سلام دوستای گلم 

بعد یه سال برگشتم 

ین یه سال من واسه کنکور میخوندم که خدا رو شکر قبول هم شدم.حالا شهریور جواب نهاییش میاد 

از همتون ممنونم 

عاشق همتونم که حتی وقتی هم که نبودم برام پی ام گذاشتید 

منم به کمک خداجونم قول میدم هرروز براتون اپ بذارم و وبلاگمو روز به روز نایستر کنم 

قربون مرام هرچی ابیه  

 

 

Hossein Kaebi and Vahid Talebloo

وحید جونوحید جون

Vahid Taleblooوحید جونوحید جونوحید جون

Iran's Esteghlal goalkeeper Vahid Talebloo reacts as he holds the ball during their AFC Champions League soccer match against Qatar's Umm Salal at Tehran's Azadi stadium April 22, 2009.

 

برید دعا به جونم کنید که واسه ۲ ماه شارژتون کردم

منبع عکسا تو خود عکسا هست