استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

مصاحبه تبیان با طالب لو

گفتگو با وحید طالب لو(دروازه بان استقلال)


بیوگرافی

نام: وحید

شهرت: طالب لو

متولد: 5/3/1361

پست بازی: دروازه بان

شماره پیراهن:30

در مورد خودت

عشق به فوتبال مرا به این کار کشاند. از همان کودکی عاشق دروازه بانی بودم. در کوچه پس کوچه ها و با توپ لاستیکی دنبال دروازه بانی بودم. همیشه دست و پایم زخمی بود. لباس سالم نداشتم و این مسئله ناراحتی زیادی برای من در خانواده ایجاد کرده بود. هر چند که پدرم مشوق من محسوب می شد و اصولاً او بود که مرا به این کار تشویق می کرد. دوست داشتم که روزی بزرگترین دروازه بان ایران باشم. اکنون در تیم بزرگی چون استقلال عضویت دارم. حضور در تیم ملی آرزوهای مرا تکمیل کرد. هر چند که هنوز در آغاز راه بزرگی هستم.

در مورد استقلال

از همان دوران کودکی استقلالی بودم به رنگ آبی علاقه داشتم. بازیهای این تیم را تعقیب می کردم. به هنگام تماشای دیدارهای تیم استقلال حس می کردم خودم درون دروازه این تیم ایستاده ام. روزی که به تیم استقلال راه پیدا کردم، پنداری آنکه به دنیای دیگری پا گذاشته ام. زمانی که برای اولین بار در درون این تیم قرار گرفتم، زانوهایم می لرزید، از درون درحال جوشیدن بودم. هرگز فکر نمی کردم که وحید طالب لو درون دروازه استقلال ایستاده است. آن شب تا صبح خوابم نبرد.

در مورد تیم ملی

هر بازیکنی آرزو دارد که روزی به پیراهن تیم ملی برسد. از اینکه در ایام جوانی به این پیراهن عزیز و شریف دست یافتم خدا را شکرگذار هستم. با رنج فراوان به پیراهن تیم ملی رسیده ام. می خواهم آن را با جان و دل حفظ کنم. پیراهن تیم ملی را ساده به دست نیاورده ام که آن را ساده از دست بدهم.

در مورد لیگ برتر

لیگ برتر محل شکوفایی استعدادها است. اگر لیگ برتر وجود نداشت وحید طالب لوها به این سادگی و به این زودی رشد نمی کردند. لیگ را باید قبول کرد. لیگ را باید پذیرفت و برای آن ارزش قائل شد تا استعدادها هرگز در نطفه باقی نمانند. به اعتقاد من به جای انتقاد از لیگ باید نقاط مثبت آن را مطرح کرد تا فضا برای آینده سازان همچنان باز شود.

در مورد جام جهانی

هر چه به جلو حرکت می کنیم، وظایف سخت تر و دشوارتر می شود. کار تمرینات سنگین تر شده است و اکنون باید به گونه ای کار کرد که ویژگیهای حضور در جام جهانی را پیدا کرد. جام جهانی تکمیل کننده آرزوهای یک ورزشکار است. من که در ایام جوانی به تیم ملی رسیده ام، می خواهم همراه تیم ملی به جام جهانی راه یابم. اگر این سعادت نصیبم شود، می کوشم تا نظر مربی تیم ملی را برای حضور در درون دروازه جلب کنم. من هنوز جوان هستم و جام جهانی دوره های بعد را زیر نظر دارم. من فکر می کنم که یکی هست که مرا دوست دارد و این دوست داشتن را حس می کنم و حال عزم و اراده خودم است که لیاقت را به تصویر بکشانم و در چند دوره از جام جهانی حضور یابم.

در مورد قهرمان لیگ

هر تیمی در صورت دستیابی به مقام قهرمانی در لیگ برتر، بزرگترین افتخار را به دست آورده است. زیرا سطح مسابقات بالا و رقابت ها سخت و فشرده شده است. اما در این میان اعتقاد من این است که تیم استقلال در این دوره به آن درجه از شایستگی راه یافته تا بر بام قهرمانی لیگ تکیه بزند. قهرمانی لیگ پنجم را به حساب تیم استقلال بگذارید. در غیر این صورت باید گفت: اتفاق ناگواری پیش آمده است.

در مورد شماره پیراهن

شماره 30 را به این دلیل انتخاب کردم چون احساس می کنم که کسی برای آن دورخیز نمی کند. گذشته از آن بر درشتی هیکل تاثیر می گذارد. اصولاً شماره 30 نمره خوبی است که می تواند بر عمر ورزشی ام بیفزاید نکته خاصی که بخواهم در مورد آن صحبت کنم وجود ندارد.

در مورد داوران لیگ

داوران فوتبال از زحمتکشان قابل اعتماد فوتبال محسوب می شوند. به اعتقاد من رشد داوران با رشد لیگ برابری ندارد. باید فضای اعتمادسازی را فراهم ساخت تا داوران به مانند لیگ حرفه ای رشد پیدا کنند. گذشته از آن داوران فوتبال کشورمان از بهترین داوران آسیا هستند که این بهترین ها به جام جهانی هم راه پیدا کرده اند. بنده اعتقاد دارم به دلیل ظرافت کار داوران که باید در آن واحد بزرگترین قضاوت را به جا آورند، اعتراض کار معقولی نیست و اصولاً اعتراض به آن نمی تواند زیبنده باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 1386/09/18 ساعت 16:44 http://www.e2f.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
چرا دیگه به من سر نمیزنی
اگه بهم دیگه سر نزنی ناراحت میشم
در ضمن ایمیلتو بده تا یه قالب فوتبالی دارم رو برات بفرستم
منتظرتم
خداحافظ

حمید رضا 1386/09/18 ساعت 17:58

سلام گلم
مثل بچه های خوب امتحانات رو بده
برای دختر خوب نیست شماره به کسی بده
۰۹۳۲۹۵۱۱۹۹۶ یادت باشه زیاد شلوغی راه نندازی تو اولین
اس ام اس اسم خودت رو بنویس چون ناشناس ها رو جواب
نمی دم...

خواهش میکنم ایدی وحیدرو برام ایمیل کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد