استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

طالب لو

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام پریسا تولد دختر عموت مبارک
چند وقتی از خبر نمی گیری نه نظری میدی توی وبلاگ نه زنگ می زنی ؟؟؟
راستی جواب اون سوال چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمید رضا 1386/09/13 ساعت 23:53

تمرینام بد نیست ولی یه خبر توپ برات دارم(خجالتم میاد)
از فردا تمریناتم تو باشگاه سایپا ادامه پیدا میکنه فکرشم
نمی کردم که دکتر آب درمانی همون دکتر تیم سایپا از آب
در بیاد امروز گفت بدو منم دویدم با خنده می گفت مثل بچه ها تاتی تاتی می کنی سریعتر سریعتر یه آن به خودم اومدم
دیدم ۱۰۰۰ تا دارم میدووم دردم نداشتم رفتیم آزمایشگاه
می گه مثل اینکه یه اشتباهی شده تو نباید بتونی الان خوب بدویی (نتیجه اینکه آزمایشات و عکسها اشتباهی بوده و من
هیچ ایرادی ندارم و فقط یه گرفتگی عضله بوده که رفع شده)
ولـــــــــــــی از هرچی بدت بیاد سرت میاد یه واقعیته گلم
من و تحمل دایی واه واه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد