استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

طالب لو

taleblo

 

taleblo

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/12 ساعت 22:48

چی شده گلم
شوخی سرت نمی شه خوب
از اخلاقت بیشتر بگو دستم بیاد که بهت چی بگم
شماره من رو می خوای چی کار من کی گفتم شماره بدم
اصلا ببخشید من شمارو بجا نمی آرم
(تکذیب کردن رو حال کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردی)
شوخیام هم بی مزه است نه؟

م س ا ف ر 1386/09/13 ساعت 01:26 http://sheva.blogsky.com

سلام
ممنون از تبریکت
این یارو بغل دست طالبو چقدر خوشتیپه.کیه؟ بهش میاد پرسپولیسی باشه.
امیدوارم یه روز همین عکس رو ببینم که طالب لوداره با کاشانی دست میده و پیراهن پرسپولیس رو گرفته تو دستش.
راستی.اگه عشقولیت یه روزی پرسپولیسی بشه تو هم قرمز میشی؟
(دیگه نمی نویسم افشیـــــــن امپـــــــراتور چون جوابش رو بد میدی.خوبه منم برم تو نخ اعتیاد ناصرخان؟:دی)

مریم 1386/10/19 ساعت 21:42

عکس بالاییشو دوست ندارم راستی میتونی عکساشو فقط تو چند صفحه بزاری

shaliz 1387/03/19 ساعت 11:20 http://www.shalez.blogfa.com

salam manam 1abi hastam mesle to sar bezan.eshghe taleblo

ساحل 1388/10/02 ساعت 13:07

منم یک استقلالی طرفدار سید وحید طالب لو هستم از اینکه شما هم استقلالی هستید خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد