استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر 1386/09/09 ساعت 22:39 http://amir.59.blogsky.com

سلام
از اینکه ابی ها این قدر می بازند نمی تونم بگم خوشحال نیستم
نه وجدانی کلی حال می کم
اما اگر این طالب لو جونت یه دونه از این گلری ها رو جلو پرسپولیس بکنه من و بیشتر خوشحال میکنه
آخرشم
جدی می گم امید وارم زودتر تیمتون خوب شه

به جاش ما از برد پرسپولیس خوشحال میشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( تواضع رو ببین و خجالت بکش لنگی بد بخت)

حمید رضا 1386/09/10 ساعت 13:16

چه کلی انداختی با این امیره
در مورد اس ام اس باید بگم که چرا پیشی بخورت خودم میخورمت
آخه بابابزرگ خدا بیامرزم گفته به دختر جماعت نگو دوست دارم
طاقچه بالا می زاره ولی خوب بابابزرگم دیگه مرد وما باید زندگی
کنیم باشه خوب دوست دارم نری تو باغچه
بیا خودم میخورمت...

پریسا جون تولدت را پیشاپیش تبریک می گم
اگر دوست داری امروز بهم زنگ بزن که قرار بزایم همدیگرو ببینیم
قربانت سهیل!!!

حمید رضا 1386/09/10 ساعت 13:55

آره تو همه چی خشن بود حتی اون آخریا هم ننه بزرگم گشاد
گشاد راه می رفت.

مگه نمی خوای با من رفیق بشی
اگر می تونی الان زنگ بزن با صحبت کنیم
پریسا خواهشا زنگ بزن

حمید رضا 1386/09/10 ساعت 14:58

مگه من چی گفتم می گی بی ادب
معلومه فکرت منحرفه منظورم این بود که از فشار زندگی اون طوری شده بود
در مورد مسلمونا باید بگم نه نمی دونستم آنری و زیدان ٬آیساتی ٬ شیحی ٬خدیرا٬ ویه را٬ ریبری ٬ آهانوف ٬ آلتینتاپ٬ تاسکی و...
اینها رو میدونستم .

پریسالطفا بهم زنگ بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد