استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

فیروز خان
نظرات 4 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/09 ساعت 19:47

بزن زنگو...
چی کار میکنه ...
یه پیشنهاد دارم رنگ زیر نوشته هات رو هم آبی آسمونی
کن قشنگ می شه
بزن زنگو...
چی کار میکنه ...
یه خورده خودت بجنب از کسی نپرس برو تو jamasp.com و ایرانی تایپ کن کدهای جاوا
یه چیزهایی پیدا کن و اضافه کن به وبت
تو می تونی

پریسا جان یه روز قرار بذار هم دیگرو ببینیم!!!

حمید رضا 1386/09/09 ساعت 21:59

می خاستم فوتبال ایران رو دوباره بزارم بدم تو بنویسی
فیروز هم شد مربی رایکارد ٬ مورینیو٬ دل بوسکه ٬ آنجلوتی ٬
شه فر٬ خوان د راموس٬ ونگر ٬ فرگوسن ٬ حیف نیستن
اصلا تو برو رونالدو ٬ رونالدینیو٬ کاکا ٬ خدا بیامرز باتیستوتا و ...
بیار ایران باز همینه که هست فرقی نمی کنه
مادر مرده زندی که تو آلمان آقای گل بود رو آوردن
شرمنده ولی ریـــــــــــــــــــد
عزیز من ببین کی به حرف من میرسی فوتبال ایران سیاسیه
سنگش رو به سینه نزنید و گر نه من کم نداشتم که هموطنم رو ول کنم برم اجنبی بپرستم.یه کد بهت میدم این رو آخر وبت کپی کن.







<Body>
<!--Powered javascript code by WwW.frEe-AmoZesh.BloGSky.Com-->
<table border="0" width="280" id="myexample" style="border:5px solid green">
<tr>
<td><br> وحید طالب لو<br> <br></td>
</tr>
</table>
<script language="JavaScript1.2">
var speed=500
function flashit(){
var crosstable=document.getElementById? document.getElementById("myexample") : document.all? document.all.myexample : ""
if (crosstable){
if (crosstable.style.borderColor.indexOf("green")!=-1)
crosstable.style.borderColor="brown"
else
crosstable.style.borderColor="orange"
}
}
setInterval("flashit()", speed)
</script>
<!--Powered javascript code by WwW.frEe-AmoZesh.BloGSky.Com--><Body>

سلام پریسا خانم خوبی ؟ شما بگو با این استقلا ل باید چکار کرد من دارم دیونه میشم

اندکی صبر سحرنزدیک است.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد