استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

فیروز

از فردا فیروز کریمی سرمربی استقلال تهران است .

شفیعی زاده به خاطر ما طرف دارا رضایت نامه فیروز رو بدون این که پولی بگیره صادر کرده.

(دستش درد نکنه که هوای ما رو داره)

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/05 ساعت 20:08

چــــــــــــه مـــــی کــــــــنـــــــــــه این شفیع زاده
باشه ما عقلمون کمه راستی چرا اینها رو می پرسی
حالا من بگم قد ۶-۱۸۵ وزن ۸۷
رنگ چشم میشی یا همون قهوهای روشن
موی سر بلند ولی جلف نیستم
یکی از ابروهام شکسته شرمنده ام
سایز کفش و اینا رو هم بگم یا بسه
روی بازوی چپم یه خال کوبی یاکوزا دارم
از امروز برگشتم سر تمرینهام دکتر می گه با این لیزره چیه
پام درست می شه و می تونم دوباره بازی کنم
از این یارو علی دایی اصلا خوشم نمیاد سایپا رو به خاک سیاه نشونده بیرون هم نمی ره
این بود انشای من (اینجا باید همه دست بزنن)

سلام
بله واقعاً آقای شفیع‌زاده مردانگی را نشان داد. امیدوارم خداوند کمک کند که تیم ایشان نیز همیشه سربلند باشد.
در ضمن از این‌که به ما هم سر زدید متشکرم.
در خصوص تبادل لینک هم موافق هستم.

حمید رضا 1386/09/05 ساعت 22:36

واسه همین اخلاق گلی که داری دوست دارم
پیش ما بیا (تند بخون)

حمید رضا 1386/09/07 ساعت 17:19

هی پیش ما بیا(تند بخون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد