استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

فابرگاس

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/05 ساعت 15:50

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
حال می کنم این سز رو می بینم
من نمی تونم تو رو توصیف کنم
یعنی ..........................................
باید قد نسبتا کوتاهی داشته باشی از اونجا که زیاد اینورا می پری زیاد اهل درس نیستی از اونجا که بکگراندت قهوایه
موهای خرمایی داری چشمات متوسط رنگشم ......
فکر کنم یه خورده دیگه بگم شبیه جن و آدمخوارها می شی
بیا و بی خیال شو من از اولشم آدم شناسی بلد نبودم
راستی یه چیزی من رشته ام تجربی بود از موقعی که به بحث
پراکسی زومها رسید دیگه یواش یواش هنگ کردم.
جا خالی ها رو بلد نبودم یه نمره خوب بدی ها
واقعا چه شکلی هستی گلم؟

حمیدرضا 1386/09/05 ساعت 16:52

گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
من بردم
من یه طوری تعریف کردم که بهت بر بخوره و خودت بگی چه شکلی هستی تو چرا خودت رو لو می دی
ولی خداییش قدت رو درست گفتم لااقل یه نمره بده دیگه
جیــــــــــــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــــــــــرتـــــــــــــــــــــــــــو
حالا موهات رو به رخ ما میکشی

[ بدون نام ] 1386/09/27 ساعت 01:45

فرانسیس دوست دارم خیلی زیاد
از امیرابادی چه خبر

امین 1386/10/22 ساعت 19:19 http://aminkaka22.blogfa.com

عالی بود . استقلالی بودنت عالیه ولی آرسنال .........

مهشاد 1386/12/22 ساعت 15:59

ببین حالا که استقلالی هستی در باره فابرگاس حرف نزن

سیس جونم {{{{قرمز پوشه}}}}}خواهشا خفه شو

[ بدون نام ] 1387/08/18 ساعت 17:17

دمت گرم ففففققققططط اسسسسسسسسسسسستقلل

گور بابای استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد