استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

من می خواستم وبلاگم رو به روز کنم همین!!!!!!!!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/03 ساعت 14:44

سلام
مثل اینکه بد جوری خورد تو ذوقت من که مادرزادی از خودم
چیز نمی نویسم هر چی AFC نوشته بود رو من گرفتم همین
حالا قهر نکن خداییش عابدزاده نمی شه
یه روزی بهتر ازش می نویسم ناراحت نشی هامی ترسم ملت فکر کنن استقلالی ام حالا مجبورم یه چی ازپرسپولیسیها بنویسم ولی چه اطلاعاتی داری ازت خیلی خوشم اومد

گلم خیلی( تنبلی)

م س ا ف ر 1386/09/03 ساعت 15:18 http://sheva.blogsky.com

خب تو چه جوری به من میگی خل؟
به نظرت این پستت چه معنی ای داشت غیر از خل بازی؟
راستی
بمیرم براتون
اینقدر نبردین که دیگه از برد مقابل تیم های دسته چندمی هم سر ذوق میاین.
فقط افشین امپراتور

پرسیا جان ببخشید آدرس وب عوض کردwww.hallucinatoy.blogfa.com

عزیزم خودت بچه ی کجایی؟اومدین اردبیل به ما هم سربزنید.

تهران جیگرم

چند سالته؟چراتووبلاگت خودتوکامل معرفی نکردی؟

من ۱۷ ساله ام
دخترم....

سلام پریسا خانوم

عشق است استقلال با اینهمه طرفدار

خیلی وبلاگ جالبی دارین

دوس داشتین پیش ما ه بیاین

راستی در جواب ؛م س ا ف ر؛ باید بگم اون افشین جونتون

امپراطور نیست خرس قطبیه

افشین خرس قطبی

عشق است اس س

فهلا

احسان 1386/09/03 ساعت 21:03 http://www.e2f.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
من چون ازت خوشم اومد لینکت کردم
اگه دوباره بهم سر بزنی ممنون میشم
خداحافظ

سلام ممنون که به من سر زدی لینکت کردم

حمید رضا 1386/09/03 ساعت 21:52

ببین کامل اینکه من متولد ۲۶/۶/۶۴ از استان تهران هستم
یه آدرس:کرج٬ چهارراه طالقانی ٬ خیابان شهروز ٬ اداره تربیت بدنی شهرستان کرج
میری یه پول می زاری کف دست منشی بایگانی ازش مدارک
و پرونده شماره ۳۳۷/۱۱ تو راسته حروف ع رو میگیری همش
در مورد قرارداد نیمه کاره با هما (بین هما تهران ـ تلاش کرج)
آزمایشهای من با تایید معتبر ترین دکتر اورتوپد دکتر جعفر نیا
هست
یه چیز دیگه من دو سال کمک مربی آموزشی تو پادگان لشکرک
بودم که هر دوره چند تایی از بچه محلات پیشم آموزش نظامی
می دیدن پس نیازی به مطالعه در مورد تهران ندارم تا اونجا که
من یادمه می گفتن ما بچه لب خطیم
فقط این ها رو گفتم تا بدونی من افتخارات ندارم ٬ اطلاعات ورزشی دارم.

م س ا ف ر 1386/09/04 ساعت 00:16 http://sheva.blogsky.com

اگه هر تیمی که هر سالی دسته ی دو بوده تیم درجه چندمی محسوب میشه پس اس اس خودتون هم جزو این تیم هاست.یادت نره که پرسپولیس تنها تیم ایرانه که دسته ی پایینتر رو تجربه نکرده.
بیچاره کاپلو که حجازی رو بهش تشبیه می کنن.
کاپلویی که ۱۲ امتیاز توی ۱۴ هفته از امپراتور عقب میفته.
درضمن
تو چرا اینقدر تو پست های قبلیم کامنت میذاری؟
و ختم کلام:
فقط افشین امپراتور

سلام
مرسی که سر زدی من شما را به لینکهای وبلاگ خودمون اضافه کردم
از مطالب خیلی خوشمون آمد بازم به سر بزن
زنده باد آبییته

احمدک 1389/09/02 ساعت 21:40

منویادته‏?اصفهان۰اوموقه مجردبودم؛یادمه متولدتیربودیشایدبیست تیر۰ازدواجی تلخ وحالاهم فوت داداشم

اولا من تهرونیم و تاحالا اصف نیومدم
دوما من ۲۵ اذرم
سوما مگه من روانشناسم؟!
طلاق و فوت اقوامت به من چه؟!
برای شادی روح داداشت و خودم و دوستام فاتحه میفرستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد