استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

معرفی خودم

من پریسا متولد ۲۵/۹/۱۳۷۰ در تهران هستم .

من عاشق وحید طالب لو هستم و امیدوارم روزی به استادیوم ازادی برای تشویقش برم .

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
شاید اولین باشم. نه؟
خوبیش به اینه که: ... فقط آبی و لاغیر
نمیدونم غیر از این هم میخوای بنویسی یا نه. ولی امیدوارم یه روزی نوشته‌هات اوج پیدا کنه مثل آبی آسمان.
نمیدونم با دنیای وبلاگ چقدر آشنایی. ولی خیلی بستگی به این داره که چطوری باهاش بخوای تا کنی. مراقب خودت باش.
راستی یه سر بزنی احتمالا بدت نیاد. هم اینکه خوب به هرحال همآبی هستیم. هم اینکه تا اینجاش ندیدم کسی از وبم بد بگه. حالا یه سر بزن تا بعد

سلام من اشکانم ۱۶ سال دارم مثل شما عاشق وحید طالبلو هستم. به ایدی من سر بزن خوشحال میشم

فرهاد 1386/10/04 ساعت 10:51 http://www.abitarin.ir

با سلام من میر وب سایت www.abitarin.ir هستم میخواستم بگم حیفه این وب سایت بازدی کننده نداره اگه میخوای میتونی من وتو
تو هر چه بهتر کردن وب سایت من کمک کنیم اگه خواستی بیا به این
ای دی abitarin11@yahoo.com فقط زودتر جواب بدین من منتظرم
به امید دیدار

[ بدون نام ] 1386/10/14 ساعت 23:23

من روناک۱۷
سالمه عششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششق.عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششق.وحید طالب لو

فرزاد 1386/11/26 ساعت 00:18

عالیه

مشکوت 1387/03/29 ساعت 01:39

منم مشکوت متولد ۷۰ و عاشق وحیدم وارزوم که یه روزی به ورزشکاه برم و ارزوی دیگرم اینکه فوتبالیست بشم و وحید رو از نزدیک ببینم.خوشحالم میبینم وحید اینهمه طرفدار راره

محراب 1387/04/02 ساعت 08:29

سلام
من هم استقلالو دوست دارم هم طالبلوی عزیز
اما نمیدونم بهمون چه خیری میرسونن
با احترام به تعصب شما میخوام دلیله اینهمه عشقو به طالبلوی عزیز بدونم
مرسی


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

سلام .خوب هستید.من طراحی میکنم .با چند کارت پستال جدید به روزم .خوشحال میشم از کارام دیدن کنید.اگه از وبم خوشتون اومد منو با نام "زیباترین کارت پستالهای دنیا" لینک کنید و بگید که من هم شما رو با افتخار لینک کنم.امیدوارم بتونیم برای هم همسایه های خوبی باشیم.موفق باشید.فعلا بای

سلام .خوب هستید.من طراحی میکنم .با چند کارت پستال جدید به روزم .خوشحال میشم از کارام دیدن کنید.اگه از وبم خوشتون اومد منو با نام "زیباترین کارت پستالهای دنیا" لینک کنید و بگید که من هم شما رو با افتخار لینک کنم.امیدوارم بتونیم برای هم همسایه های خوبی باشیم.موفق باشید.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد